ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت
معرفی سایت های کسب درامد با مشاهده تبلییغات(درآمد از100تا بیش از 1میلیون تومان)
لطفا ما را در گوگل محبوب کنید :
$$$ بهترین مرجع کسب درآمد و تجارت اینترنتی $$$
بهترین وجدیدترین سایت های کسب درآمد ایرانی وخارجی

سلام به دوستان عزیز. در این مطلب می خواهم روش کسب درآمد از سایتهای تبلیغات کلیکی را به شیوه ای متفاوت از بقیه برایتان توضیح بدهم، به همراه استراتژی کسب درآمدی معقول و از شما دعوت کنم که در سایتهایی که معرفی میکنم عضو شوید. دقت کنید، شما زیرمجموعه کسی باشید یا نباشید روی درآمد شما تاثیری ندارد و این سایتها پورسانت معرف شما را از روی سود خودشان میدهند و از درآمد شما چیزی کم نمی شود.

معرفی ای که میخواهم بکنم از این جهت با کار بقیه فرق دارد که من چند روز وقت گذاشتم و در سایتهایی که هستند جستجو کردم، به آمار و ارقام موجود توجه کردم، بحث هایی که در انجمن این سایت ها هست را مطالعه کردم و سر آخر از میان تعداد زیادی سایت، شش تا را گلچین کردم و با چند مقایسه از جنبه های مختلف، بهترین ها را برای کار به شما پیشنهاد می دهم. این شش سایت که برای شما انتخاب کردم ارزش عضو شدن و وقت گذاشتن دارند و خود من در همین شش سایت فعال هستم. عضویت و کار در هر کدام از این سایتها روزی حدود 10 دقیقه وقت می گیرد و درآمد متوسطی که می شود از هر کدام داشت بین ماهی 20 هزار تومن تا 300 هزار تومن متغیر است، که بستگی دارد به مقدار وقت و انرژی ای که برای زیرمجموعه پیدا کردن صرف می کنید و اینکه چقدر مدیریت مالی دارید. البته بدون زیرمجموعه پیدا کردن و فقط با اجاره ی زیرمجموعه های مجازی هم میتوانید درآمد ماهانه خوبی از این سایت ها کسب کنید.

و اما لیست این شش سایت به ترتیب رتبه (برای عضو شدن روی نام هر سایت کلیک کنید):

نام سایت سقف هر کلیک زیرمجموعه سابقه و کاربران فعال پشتیبانی و پرداخت
ای باکس 9 تومان خیلی زیاد عالی
پاتوق باکس 10 تومان زیاد خیلی خوب
پارسیان باکس 10 تومان زیاد خوب
سحر باکس 9 تومان سایت جدید خوب
سیب باکس 10 تومان سایت جدید خیلی خوب
بهزاد باکس 10 تومان سایت جدید خوب

پیشنهاد من عضو شدن در هر شش سایت بالاست. اما اگر نمی خواهید در هر شش تا ثبت نام کنید، توی سه تای اول حتما ثبت نام کنید و فعالیت داشته باشید. در ادامه ی مطلب نحوه کسب درآمد مناسب و استراتژی کار با این سایتها را برای شما توضیح می دهم.

استراتژی کسب درآمد از سایتهای کلیکی باکس

مهمترین و اولین نکته ای که باید همیشه به آن دقت داشت این است که درآمد اصلی شما از کلیک های زیرمجموعه های شماست، نه کلیک های خود شما. شما اگر روزی 5 تا آگهی 20 تومانی هم کلیک کنید، می شود ماهی 3.000 تومان. ولی اگر بر فرض 150 زیرمجموعه در سایتی داشته باشید که هر کدام روزی 4 آگهی 6 تومانی کلیک کنند، می شود ماهی 108.000 تومان. پس حتما باید زیرمجموعه کسب کنید. در ادامه ی این مطلب، نحوه جذب زیرمجموهه هم آموزش داده شده است. لذا هنگام عضویت در سایتهای باکس، اینکه برای کلیک های خود شما چقدر می پردازند، اهمیت خاصی ندارد، باید دقت کنید که از کلیک زیرمجموعه ها چقد عایدتان می شود.

امر جدیدی که در سایتهای باکس معرفی شده است، "زیرمجموعه مجازی" و "زیر مجموعه اجاره ای" است. افرادی هستند که شما به سایت دعوت کرده اید و معرف آنها هستید، زیرمجموعه های واقعی و مستقیم شما هستند. اما زیرمجموعه های مجازی، اشخاص واقعی نیستند و می توان گفت روبات هایی هستند که شما اجاره می کنید تا بعنوان زیرمجموعه شما کلیک کنند. زیرمجموعه های اجاره ای هم زیر مجموعه های مجازی و یا واقعی ای هستند که شما مبلغی می پردازید تا یک ماه بعنوان زیرمجموعه ی شما فعالیت کنند. ضمن اینکه امکان خرید دائمی زیرمجموعه های واقعی (افرادی که بدون معرف عضو شده اند) در این سایت ها وجود دارد.

در سایتهای باکس، چند سطح عضویت داریم و هر سطح عضویتی محدودیت تعداد زیرمجموعه واقعی (مستقیم) و مجازی دارد. همچنین بین خرید و اجاره زیرمجموعه ها باید چند روز فاصله باشد. بعنوان مثال با سطح عضویت برنزی، شما می توانید هر 6 روز یک بار، 80 زیرمجموعه مجازی به لیست اجاره ی خود اضافه کنید. هر زیرمجموعه مجازی، تعداد خاصی در روز کلیک می کند و برای هر سطح عضویت شما، میانگین تعداد کلیک های زیرمجموعه های مجازی تان مقدار معینی است.

به عنوان مثال ممکن است در سایتی برای اعضای معمولی، محدودیت تعداد زیرمجموعه های مجازی 250 تا باشد و میانگین کلیک روزانه آنها هم 3 کلیک باشد. اگر هزینه اجاره ماهانه هر زیرمجموعه 270 تومان باشد، اجاره روزانه می شود 9 تومان. با این حساب اگر ارزش کلیک هر زیرمجموعه مجازی 4 تومان باشد، درآمد روزانه هر کدام 4 * 3 = 12 تومان است. اگر 9 تومان اجاره روزانه را از 12 کم کنیم، درآمد خالصی که یک عضو معمولی از هر زیر مجموعه اجاره ای خود کسب می کند روزانه 3 تومان است. با داشتن 250 زیرمجموعه اجاره ای در ماه، درآمد شما 250 * 30 * 3 یعنی 22.500 تومان خواهد بود.

درست است که با اجاره ی زیرمجموعه های مجازی می توان بدون زحمت درآمد داشت، ولی در اجاره ی زیرمجموعه های مجازی نباید عجله به خرج داد. اولین گام پس از عضو شدن باید تلاش برای جذب زیرمجموعه های مستقیم باشد. زیرا بجای اینکه67.500 تومان برای اجازه یک ماه 250 زیرمجموعه مجازی هزینه کنید و آخر ماه تنها 22.500 تومان درآمد داشته باشید، تنها با هزینه 24.000 تومان و ارتقای عضویت به برنزی و کسب تنها 150 زیرمجموعه مستقیم واقعی می توانید 99.000 تومان درآمد داشته باشید. دقت کنید که با ارتقای عضویت، هم محدودیت تعداد و هم ارزش کلیک زیرمجموعه ها بالا می رود. پس از ارتقای عضویت و کسب درآمد از زیرمجموعه های واقعی می توان مقداری از درآمد را صرف اجاره زیرمجموعه های مجازی کرد. با ارتقای عضویت، درآمد زیرمجموعه های مجازی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

در جدول زیر، سقف درآمد از زیرمجموعه های مستقیم و اجاره ای برای سطوح عضویت مختلف در شش سایت معرفی شده لیست شده است.

نام سایت استاندارد برنز نقره طلایی
ای باکس 34.300 110.000 337.000 735.500
پاتوق باکس 32.100 117.000 333.000 760.000
پارسیان باکس 34.400 121.000 355.000 820.000
سحر باکس 58.000 275.000 600.000 1.400.000
سیب باکس 28.700 90.000 312.000 743.000
بهزاد باکس 34.300 125.000 360.000 870.000
ارقام به تومان

دلیل اینکه به بعضی سایتها با سقف درآمد کمتر، رتبه بهتری داده شده این است که اولا این ارقام سقف درآمد است، نه درآمد حتمی. ثانیا همچنین سابقه سایت ها و کیفیت پشتیبانی و سرعت پرداخت جزو امتیازات با ارزش سایتهای با رتبه خوب هستند. در انتها تاکید می کنم که این شش سایت را از میان تعداد زیادی سایت باکس انتخاب کرده ام و در عضو شدن در این سایتها شک نکنید.

آموزش جذب زیرمجموعه

برای کسب زیرمجموعه تنها چهار کار باید انجام دهید.
قدم اول: از همه یک وبلاگ بسازید، کل مطالب این صفحه را در آن کپی کنید، لینک های من را حذف کنید و لینک خود خود را در آن قرار دهید.
قدم دوم: لینک وبلاگ را برای دوستان خود در یاهو و فیسبوک بفرستید.
قدم سوم: مطالب وبلاگ را در ایمیلی کپی کنید و برای دوستان و آشنایان بفرستید.
قدم چهارم: مطالب بیشتری در وبلاگ خود قرار دهید، سایت های کلیکی دیگر را نیز معرفی کنید و با وبلاگهای دیگر تبادل لینک کنید تا بازدید وبلاگ شما بالا برود.

با ثبت نام در سایتهای بالا و انجام چهار قدم گفته شده برای کسب زیرمجموعه، با روزی کمتر از یکساعت فعالیت، می توانید از هر کدام از این سایتها حداقل 150.000 تومان در ماه درآمد کسب کنید.



تك باكس افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






لطفا ما را در گوگل محبوب نمایید

===================

ارتباط آنلاین با مدیر وبلاگ


===================== *********************** *********************** ****************************** ****************************** ************************************ /***************************************

امارگیر حرفه ای سایت

ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت